لیزر موهای زائد،مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران
نوشته شده توسط : ادمین

لیزر موهای زائد،مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است. که در آن از یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد و ناخواسته استفاده می شود. دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده اند. که نوعی نور از خود ساطح می کنند که این نور به ریشه های مو برخورد می کند. انرژی نور به گرما تبدیل می شود. که به کیسه های لوله ای داخل پوست یا فولیکول های مو که مسئول تولید مو هستند آسیب می رساند.

این آسیب از رشد موجلوگیری کرده و باعث از بین رفتن آن ها می شود. لیزر موهای زائد بر روی افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار موثر است. اما می تواند نتایج موفقیت آمیزی را برای انواع پوست ایجاد کند. لیزر موهای زائد با هدف کاهش موهای زائد انجام می شود. مهم ترین قسمت های بدن که محل رویش موهای زائد می باشند شامل: پاها، کشاله های ران، زیربغل و بیکینی می شوند. با این حال، تقریباً در هر ناحیه ای به جز پلک ها یا اطراف آن ها می توان موهای ناخواسته را از بین برد. همچنین بهتر است بدانید پوست تاتو شده نیز نباید لیزر شود.

انتخاب بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

انتخاب بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

انتخاب بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا این اطمینان را به شما می دهد. که بعد از اتمام جلسات نتیجه خوبی می گیرید. و موهای زائد شما برای مدت طولانی رشد نخواهند کرد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران باشند. بهتر است بدانید برای پیدا کردن چنین مراکزی حتما باید به یک سری از نکات توجه کنید.

کلینیک زیبایی جلفا یکی از بهترین کلینیک لیزر در تهران است برای اطلاع از قیمت موهای زائد می توانید با اونها تماس بگیرید.

مهارت پزشکان مرکز

مراکز لیزری که شامل تیمی از پزشکان دارای گواهینامه معتبر در این تخصص هستند. و در انجام موفقیت آمیز درمان های زیبایی ممتاز هستند را باید انتخاب کنید. زیرا پزشکان ممتاز در این تخصص قادر به استفاده صحیح از دستگاه لیزر هستند. و همین امر موجب می شود که مراجعه کنندگان این مراکز نتایج عالی را بدون برجای گذاشتن عوارض دریافت کنند.

شهرت و کارایی مرکز

از طریق نظرات مشتریان قبلی که به این مرکز مراجعه کرده اند. می توانید از کارایی و محبوبیت مرکز مورد نظر مطلع شوید. شما باید مرکزی را انتخاب کنید که به تمیزی دستگاه ها و ابزارهای مورد استفاده در درمان اهمیت زیادی دهد تا پس از جلسات لیزر در معرض عفونت یا عوارض دیگر قرار نگیرید.

اتکا به جدیدترین دستگاه های لیزر

فناوری لیزر به یک نوع دستگاه بستگی ندارد، اما انواع مختلفی دارد که برخی برای نوع پوست شما مناسب هستند و برخی برای شما مناسب نیستند. بنابراین باید به مرکزی مراجعه کرد که از انواع دستگاه های لیزر پیشرفته برای رفع موهای زائد استفاده می کند و سایر علائم زیبایی را با لیزر انجام می دهد.

یکی از دستگاه های لیزر که بیشتر مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران استفاده میکنند،دستگاه کندلا می باشد.دستگاه کندلا از جدیدترین دستگاه های مبتنی بر فناوری لیزر الکساندریت است. که بیشتر برای پوست های روشن مورد استفاده قرار گرفته میشود.

مرکز لیزر میرداماد

مرکز لیزر میرداماد

اگر در میرداماد زندگی می کنید می توانید برای لیزر مو های زائد خود به کلینیک پزشکی جلفا در میرداماد که یکی از مجهزترین و نیروهای متخصص خانم می باشد مراجعه کنید.و به بهترین نحو لیزر کل بدن را برای شما انجام دهند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بسیاری از افراد هنگام لیزر مو های زائد خود به دنبال پیدا کردن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد هستند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است با ویژگی هایی که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید داشته باشد آشنا شوید.

  • بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک ها باید کاملاً ایمن باشند و توسط پزشک یا متخصص لیزر موهای زائد استفاده شوند.
  • استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد فقط درد خفیفی ایجاد می کند. که به راحتی قابل تحمل است و با درد ناشی از روش های سنتی حذف موهای زائد قابل مقایسه نیست.
  • این دستگاه ها مانند برخی از انواع دستگاه موهای زائد باعث رشد موهای جدید در زیر پوست و ظاهر شدن پوست به شکل پوست غاز نمی شوند.
  • بهترین دستگاه های مو های زائد دقت بالایی دارند و می توانند تمام موهای زائد را از بین ببرند.
  • این دستگاه ها توانایی دارند موهای تیره و پرپشت را از بین ببرند.
  • هنگامی که لیزر موهای زائد با این دستگاه ها انجام شود اثر بخشی زیادی دارد و موهای زائد بدن به طور کامل و یا برای مدت بسیار طولانی از بین می روند.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

بسیاری از بانوان علاقه زیادی به لیزر کردن مو های زائد بدن خود دارند. اما مهمترین عاملی که باعث می شود این افراد اقدام به انجام این کار نکنند نداشتن توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه لیزر موهای زائد می باشد. البته بهتر است بدانید هزینه لیزر موهای زائد به هیچ وجه زیاد نمی باشد و تنها این تفکر که هزینه انجام این کار زیاد است به خاطر شایعه برخی از افراد می باشد.

بهتر است حتما برای آگاهی از هزینه انجام این کار میتوانید با کلینیک پزشکی جلفا در میرداماد تماس بگیرید و از قیمت لیزر موهای زائد با اطلاع شوید. همچنین بهتر است بدانید هزینه لیزر مو های زائد در برابر فوایدی که این کار دارد به هیچ وجه زیاد نمی باشد و همه افرادی که این کار را انجام می دهند سود می کنند.

عوامل موثر در قیمت لیزر موهای زائد

به احتمال زیاد اگر به دنبال لیز مو های زائد خود هستید تا کنون به مراکز و آرایشگاه های مختلفی برای انجام این کار مراجعه کرده اید و با قیمت های متفاوتی روبه رو شده اید. بسیاری از شما علت این تفاوت قیمت را می پرسند. بهتر است بدانید قیمت لیزر مو های زائد به عوامل مختلفی که ما در اینجا آن هارا بیان کرده ایم بستگی دارد.

مهارت کادر انجام دهند

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت لیزر مو های زائد دارد مهارت افرادی می باشد که این کار را انجام میدهند. معمولا هر چقدر پزشک و افرادی که این کارا انجام میدهند ماهر تر باشند برای انجام این کار مبلغ بیشتری دریافت می کنند. به همین خاطر کلینیک های زیبایی مجبور به دریافت هزینه بیشتری از مشتری می شوند.

نوع دستگاه های مورد استفاده در لیزر موهای زائد

امروزه دستگاه های زیادی برای لیزر مو های زائد مورد استفاده قرار میگیرند. همانگونه که میدانید هرچقدر یک دستگاه پیشرفته باشد مرکز لیزر مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای خرید آن می شود. همین امر موجب افزایش قیمت لیز مراکزی می شود که از دستگاه های پیشرفته برای انجام این کار استفاده می کنند.

ناحیه لیزر

درگذشته قیمت تمام قسمت های بدن که لیزر می شدند یکسان بود. اما امروزه هر قسمت از بدن دارای قیمت خاصی است و برای لیزر قسمت هایی از بدن که تراکم مو آن ها بیشتر است و دارای پوست حساس تری هستند باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

مهم ترین کار هایی که بعد از لیزر موهای زائد باید انجام دهید

بر کسی پوشیده نیست که لیزر موهای زائد یکی از مهم ترین روش های مراقبت و زیبایی پوست است. و دلیل این امر افزایش تمایل زنان برای دستیابی به بهترین اندام ممکن است که هم از نظر روانی و هم از نظر زیبایی شناسی بسیار مفید است. اما همه افرادی که لیز موهای زائد را انجام می دهند باید حتما بعد از انجام این کار یک سری از مراقبت ها را انجام دهد تا دچار مشکل نشوند.

برای اطلاع از قیمت لیزر کل بدن از سایت کلینیک پزشکی جلفا دیدن کنید.

پوست لیزر شده را به صورت دوره ای مرطوب کنید

جلسات لیزر باعث خشکی پوست می شوند. که در واقع به دلیل مکانیسم اثر این اشعه ها منطقی است و در نتیجه کسانی که این روش را انجام می دهند. باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

به همین خاطر همیشه پزشکانی که این کارا انجام می دهند. توصیه می کنند بعد از لیزر مو های زائد علاوه بر محصولات تسکین دهنده پوست از کرم های مرطوب کننده مناسب برای موارد لیزر موهای زائد نیز استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر یک از محصولات باید حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

خود را در معرض گرما قرارندهید

لیزر بدن

بهتر است بدانید دمای بالا به خودی خود دلیلی برای ابتلا به عوارض بعد از جلسات لیزر موهای زائد نیست. اما اگر بعد از لیزر موهای زائد در معرض هوای گرم قرار بگیرد بدن شما عرق می کند و همین تعریق می تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد.

پوست شما نباید با کلر تماس داشته باشد

همانگونه که میدانید در آب استخر ها مقدار زیادی کلر وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود. بعد از انجام لیزر به هیچ وجه به استخر، سونا و حوزچه های آب گرم مراجعه نکنید. در عوض باید حمام های سرد زیادی داشته باشید. زیرا این حمام ها باعث لطافت پوست می شوند و در عین حال باعث بهبود و تحریک گردش خون میشوند.

با پوست درمان شده به آرامی رفتار کنید

لیزر موهای زائد با این که یک عمل ساده است اما باعث تحریک و حساس شدن پوست می شود. و افراد بعد از انجام آن باید حتما پوست را به آرامی و بدون خشونت ماساژ دهند. همچنین توصیه می شود بعداز لیزر به هیچ وجه نباید از تیغ و ژیلت استفاده کنید. در این دوره که حداقل پنج تا سی روز طول می کشد. و شما حتما باید این نکات را رعایت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

برای تسریع روند ریزش مو، پوست را لایه برداری کنید

اشاره کردیم که دوره طبیعی شروع ریزش موهای مرده در اثر تابش لیزر از 5 تا 30 روز متغیر است. و تغییرات زیادی در دوره مشاهده می شود. که دلیل آن تفاوت ماهیت مو و پوست است. در نتیجه،مهمترین نکته بعد از لیزر مو های زائد لایه برداری پوست است. و علیرغم این واقعیت که این اصطلاح اغلب به برخی روش های خشونت آمیز اشاره دارد. اما این فرآیند با شستن ملایم ناحیه تحت درمان، با استفاده از یک پارچه مرطوب و یا با استفاده از یکی از قطعات لایه بردار که به طور مکرر در داروخانه ها و مراکز زیبایی به فروش می رسد. انجام می شود و لازم است روش صحیح استفاده از آن را از یک متخصص زیبایی بپرسید.

از برنزه کردن پوست خودداری کنید

فصل تابستان برای گروه قابل توجهی از خانم ها زمان به دست آوردن پوست برنزه ی جذاب است. اما باید توجه داشت که این جلسات بسته به ناحیه تحت درمان با دوره نقاهت لیزر موهای زائد همزمان نباشد.

زیرا اشعه های خورشید توانایی افزایش احتمال ظهور لکه های تیره و علائم آفتاب سوختگی را دارند. همین امر موجب ایجاد مشکل برای پوست های تازه لیزر شده می شود. همچنین آماده سازی های موضعی که برای برنزه شدن پوست انجام می شوند. با این که اغلب ملایم هستند و مشکلات پوستی ایجاد نمی کنند. اما طبق آزمایشات بسیاری مشخص شده است. که این آماده سازی ها منجر به ایجاد جوش، سوختگی، عفونت و تحریکات پوستی بسیار آزاردهنده بروی پوست های تازه لیزر شده می شوند.

بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد

بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد

کلینیک زیبایی مطمئن ترین مکان ها برای لیزر موهای زائد می باشند. معمولا لیز مو هم در ارایشگاه ها و هم در کلینیک های زیبایی انجام می شود. اما چون در آرایشگاه ها محیط بهداشتی نیست و این کار توسط پزشک زیبایی انجام نمی شود ممکن است عواقب بدی را برای شما به همراه داشته باشد.

اما اگر لیز مو های زائد در کلینیک های زیبایی انجام شود دیگر هیچ گونه نگرانی بابت عفونت ها و دیگر عوارض بعد از لیزر وجود نخواهد داشت. زیرا در این کلینیک ها این کار در یک محیط کاملا بهداشتی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر به واسطه پزشک های متخصص انجام می شود. در میرداماد کلینیک های زیبایی زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند.

اما پیدا کردن آن ها ممکن است کار دشواری باشد. به همین خاطر بهتر است برای پیدا کردن آن ها عبارت بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد را در گوگل سرچ کنید تا با معتبر ترین کلینیک های این منطقه آشنا شوید. چون معمولا تمام کلینیک های معتبر زیبایی در هر کجا سایت های مخصوص به خود را دارند که تمام خدمات آن ها و پزشکانی که در این مراکز کار می کنند را معرفی می کنند.کلینیک پزشکی جلفا یکی از بهترین مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران است. در این مرکز لیزر موهای زائد با الکس کندلا و توسط خانم انجام می شود.





:: برچسب‌ها: هزینه لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: